בתים להשכרה ברעננה • Raanana Estate
לפרטים חייגו עכשיו:052-4494913

בתים להשכרה ברעננה

על ידי ב בלוג הנדל"ן עם 0 Comments

חיפוש דירה הוא תהליך ארוך שכולל בתוכו המון לבטים, התלבטויות וספקות. אחת השאלות הראשונות שעולות עם תחילת התהליך היא איפה כדאי לגור? וכמובן, יש לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון כמו מקום העבודה, ניידות, תקציב והעדפה אישית. אך בגדול, איזור השרון בכלל והעיר רעננה בפרט, טומנים בתוכם יתרונות רבים כמו איכות חיים גבוהה ושכנים טובים.

>> צפו ברשימת הבתים והדירות להשכרה ברעננה

רעננה, עיר נוחה ונעימה לא הרחק מתל-אביב, מציעה מגוון רחב של סוגי בתים להשכרה. החל מבתים בעלי 3 חדרים ועד לקוטג'ים פרטיים וגדולים. בממוצע, המחירים של בתים להשכרה ברעננה נעים בין 4000 ש"ח לחודש שכירות ומגיעים עד לכבערך 10,000 ש"ח לחודש שכירות. המחיר תלוי כמובן בשכונה, בכמות החדרים ותנאי הבית. ניתן למצוא בעיר בתים לרווקים, משפחות צעירות וגם למבוגרים וקשישים. לבתים ברעננה יש יחס עלות תועלת גבוהה מאוד. הבתים הם במצב טוב וחלקם אף משופצים ומגיעים עם חניה או שתיים. בסך הכל, העיר מדורגת עם מדד סוציו-אקונומי גבוה ואין ספק שזה בא לידי ביטוי באיכות וניראות העיר. מערכת החינוך בעיר מעולה והיא מובילה בעשרת הערים עם אחוזי הזכאות לבגרות מצטיינת הגבוהים ביותר בארץ.

השכרת בית ברעננה זאת החלטה נבונה למי שרוצה לגור בעיר מרכזית ונגישה ויחד עם זאת, אוהב את השקט, המרחב והניקיון שקיימים אם מתרחקים מעט מתל-אביב. רעננה הופכת להיות גם יותר ויותר נגישה. כביש 531, שנפתח בשנת 2015, מחבר את רעננה לכביש 6 וכביש 2 יותר בקלות ובנוסף, תחנת רכבת חדשה נפתחה בעיר לא מזמן. התפתחות התחבורה הולכת וגדלה מתוך ההבנה שאנשים רבים מתפשרים על מחירים מופרזים בתל אביב רק בגלל התחבורה הציבורית שמאפשרת לגור בעיר ללא אמצעי התניידות. אפשרויות התניידות נוחות מן העיר וחזרה, מציבות את רעננה באותה שורה עם פתח תקווה, רמת גן, חולון ובת ים. גם בתוך העיר יש פתרונות תחבורה נוחים למדי. העירייה דואגת לתחבורה ציבורית איכותית ובנוסף דואגת למסלולי אופניים לרווחת הרוכבים על אופניים רגילים, חשמליים וקורקינטים.

לרעננה קרבה גאוגרפית לחברות רבות וגדולות אשר יושבות באיזור רעננה-הרצליה ומספקות אפשרויות תעסוקה מגוונות. בנוסף, יש בעיר וסביבתה איזורי בילוי רבים כמו קניונים, פארקים, אולמות קולנוע ופאבים. וכל פעם כשקצת נמאס לכם ממקומות הבילוי המוכרים – אפשר לנסוע לתל אביב או נתניה בקלות ומהירות בזכות החיבור של רעננה לכבישים המהירים. ועוד יתרון קטן שנחמד לדעת, רעננה נחשבת לעיר ידידותית מאוד לבעלי חיים. העיר מציעה המון גינות ומעודדת גידול של חיות מחמד לרווחת כל התושבים.

לסיכום, מחירי השכירות ברעננה סבירים בהחלט בהשוואה למרכז והתמורה למחיר בהחלט משתלמת. השכרת בתים ברעננה יכולה להיות החלטה חכמה ויעילה למי שמחפש להשכיר בית במרכז ומתלבט איפה. העיר היא שילוב מנצח בין קרבה למערכת חינוך טובה, אפשרויות תחבורה ומקומות בילוי לבין שקט, ניקיון ופסטורליות.

 
יצירת קשר

לפרטים צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך ולהציג לך נכסים נוספים באזור רעננה או לסייע לך במכירת הנכס שלך.

מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או בהשארת פרטים בטופס

טלפון: 073-374-4514 raananaestate@gmail.com :מייל


דילוג לתוכן