דירות גן למכירה ברעננה • Raanana Estate
לפרטים חייגו עכשיו:052-4494913

דירות גן למכירה ברעננה

על ידי ב בלוג הנדל"ן עם 0 Comments

אם הגעתם לפה כי חיפשתם דירות גן למכירה ברעננה, היו בטוחים שהגעתם למקום הנכון. חברת Raanana Estate היא חברת נדל"ן המתמחה בדירות למכירה ושמה דגש על דירות למכירה ברעננה בלבד לאנשים שרוצים לגור בעיר היפה והאהובה הזאת. יש לנו מגוון רחב של דירות גן למכירה, דירות של 3 או 4 ואפילו 5 חדרים ויותר, דירות חדשות ודירות יד שניה, בשכונות ואזורים שונים ברחבי העיר.

דירות הגן שאנו מציעים למכירה

באתר שלנו תוכלו למצוא דירת גן ברעננה מקבלן במרכז רעננה הכוללת 5 חדרים וגינה גדולה.

דירה במרכז רעננה – אך שקטה במיוחד עם 4 חדרים ו-3 כיווני אוויר.

ועוד דירות נוספות שנחטפות זמן קצר לאחר הפרסום שלהם באתר.

בנוסף לדירות הגן שנמצאות באתר יש לנו עוד נסכים שונים ברעננה שאסור לכם לפספס. אנחנו לא מתפשרים על נכסים פחות ממושלמים ואנחנו מציעים את הנכסים הטובים ביותר ברעננה עבור קהל לקוחותינו במחירים חסרי תקדים. מומלץ להתקשר ולבדוק!

למה לבחור בדירת גן ברעננה?

לא חסר סיבות למה לבחור בדירות גן ברעננה. רעננה היא עיר נפלאה שנמצאת במרכז הארץ (בשרון) אך היא נותנת תחושה מרווחת יותר מערים אחרות שנמצאות באזור. היא נבחרה לאחת הערים היפות בארץ לא מעט פעמים ויש בה כל מה שצריך כדי לקיים משפחה באווירה טובה. דירת גן היא הבחירה המושלמת עבור רבים שאוהבים יותר את הירוק ואת האוויר הצח. עבור אותם אנשים, החלום לגור בכפר יכול להתגשם גם כשהם למעשה גרים בתוך העיר כי האווירה שונה לחלוטין בין דירת גן לבין דירת מגורים אחרת.

התקשרו אלינו לקבלת הצעות לדירות גן.

 

 
יצירת קשר

לפרטים צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך ולהציג לך נכסים נוספים באזור רעננה או לסייע לך במכירת הנכס שלך.

מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או בהשארת פרטים בטופס

טלפון: 073-374-4514 raananaestate@gmail.com :מייל


דילוג לתוכן