דירות חדשות למכירה ברעננה • Raanana Estate
לפרטים חייגו עכשיו:052-4494913

דירות חדשות למכירה ברעננה

על ידי ב בלוג הנדל"ן עם 0 Comments

מדי פעם כשמדברים על רכישת דירה חדשה עולה השאלה האם לקנות דירה חדשה או דירה משומשת. על פניו, עושה הרושם שמשומש תמיד יהיה פחות עדיף, אבל האם כך הדבר? ובכן, ניתן לומר שכל מקרה לגופו, אם נתקלתם בדירה נפלאה שכבר גרו בה בעבר (כמו מגוון דירות שקיימות אצלנו באתר) אז ייתכן וההחלטה נכונה ומעולה, אבל גם לקניית דירה חדשה יש יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר.

יתרונות של דירות חדשות למכירה

  • בטיחות – אחד היתרונות הגדולים של דירה חדשה מקבלן או דירות חדשות באופן כללי מהתקופה האחרונה זה עניין הבטיחות. דירות חדשות מחויבות בחוקים ותקנות שנודעו להגן על דיירי הבניין במקרים של רעידות אדמה. בעבר דירות לא היו מחויבות בחוקים ותקנות אלו אבל במדינה דואגים לבצע תכניות במסגרת של תמ"א 38 ובכך הן משפצות את הבניינים הישנים ודואגת לכך שהם יעמדו בתקנות. היתרון של דירה חדשה היא שאין ספק אם היא עומדת בתנאי הבטיחות.
  • איכות הבניה – אין זה חוק שבניין חדש יהיה איכותי יותר מבניין ישן, אבל סביר מאוד להניח שכך יהיה המצב. אין מה לעשות, עם הזמן לומדים איך להתייעל יותר בבנייה ובניינים חדשים יותר יהיו יותר 'חכמים' במגוון פרמטרים. 
  • התאמה אישית – כשקונים דירה חדשה מקבלן, עוד לפני הבניה, יש הזדמנויות להתאמה אישית של הדירה ותכנונים נוספים עד לפריט של דלת, חלון ושקע.

חסרונות של דירות חדשות למכירה

  • זמינות – דירות יד 2 זמינות בתאריך ידוע מראש, לפעמים אפילו בטווח זמן מיידי. בניית דירה חדשה מפרויקט יכולה לקחת זמן רב, לעתים אפילו שנים אם עדיין לא התחילו בפרויקט. יש בכך סיכון רב ואנשים לא יודעים מה יכול להשתנות בזמן הזה. זהו חיסרון שהרבה אנשים לא מודעים אליו.
  • עלויות – רכישת דירה חדשה כרוכה בהרבה עלויות נלוות (מסים, עורך דין וכו') ולא בהכרח ברורות מאליו באופן ראשוני. גם אם דירה חדשה תעלה פחות מדירה דומה יד 2, אין ודאות לגבי המחיר הסופי.

זכרו, דירה חדשה היא לא בהכרח דירה מקבלן. לעתים אפשר למצוא דירות מוכנות שנבנו בשנים האחרונות והן איכותיות מאוד ובעלות כל היתרונות של דירות ישנות והיתרונות של דירות חדשות כאחד. מומלץ להתקשר אלינו ולבקש פרטים נוספים כדי שנציע לכם  דירות רלוונטיות.

 
יצירת קשר

לפרטים צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך ולהציג לך נכסים נוספים באזור רעננה או לסייע לך במכירת הנכס שלך.

מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או בהשארת פרטים בטופס

טלפון: 073-374-4514 raananaestate@gmail.com :מייל


דילוג לתוכן