כך תמצא את הדירה הטובה ביותר עבורך • Raanana Estate
לפרטים חייגו עכשיו:052-4494913

כך תמצא את הדירה הטובה ביותר עבורך

על ידי ב בלוג הנדל"ן עם 0 Comments

מציאת דירה להשכרה או רכישה היא משימה לא פשוטה. יש מי שמבצע את החיפוש והבירורים לבד ויש את אלה שמעדיפים לפנות אל אנשי מקצוע – כמו סוכני נדל"ן (מתווכים), שכן הם אלה בעלי הידע והניסיון בתחום והם יכולים להבין נושאים שונים בין השורות של מודעות שונות. כאשר מדובר על דירות מיוחדות, כמו כאלה הממוקמות באזורים הנחשבים ליוקרתיים או דירות בעלי מאפיין ייחודי (בתים פרטיים עם גינה גדולה או דירות שיש להן בריכת שחייה ביתית) – חשוב עוד יותר שאת התהליך ילווה איש מקצוע וימצא את הדירה המתאימה ביותר.

לאנשים רבים אין את הזמן או היכולת לעקוב אחרי מודעות ופרסומים המופיעים בעיתונות או באמצעי התקשורת הדיגיטליים. היעדר תשומת לב עלול לגרום לפספוס של דירה טובה שמתאימה לצרכים ולדרישות ולכן כדאי שיהיה מי שיישאר כל הזמן עם האצבע על הדופק, יעקוב אחר הנעשה בשוק ויוודא שאין שום דירות חדשות שהוא לא יודע על הימצאותן בשוק. כל הוא יכול מיד ליצור קשר עם הלקוח שלו, לעדכן אותו בדבר דירה זו או אחרת ומיד להתחיל בתהליך. עבודה עם מתווך מקצועי עשויה לקצר את התהליך באופן משמעותי.

איך בוחרים את סוכן התיווך?

חשוב מאד לבחור בצורה ונשכת ומוקפדת את סוכן הנדל"ן המקצועי שילווה את הלקוח. כאשר בוחנים את המתווכים הרלוונטיים כדאי לשים לב לכמה דברים:

  • חשוב שהמתווך יהיה בעל רישיון לעסוק בתחום באופן חוקי.
  • כדאי לשוחח איתו מספר דקות על מנת לחוש בתקשורת ובכימיה איתו.
  • מומלץ לוודא שהוא בקיא בתחום של הדירה המבוקשת, למשל אם אתם רוצים דירה ברעננה – מומלץ לפנות למתווכים המתמחים בדירות ברעננה.
  • אפשר לשאול אותו אודות עסקאות שהוא השיג עבור הלקוחות שלו בעבר.

כאשר בוחרים את המתווך המתאים ביותר יש סבירות גבוהה הרבה יותר שאכן תימצא הדירה המתאימה ביותר, בעיקר אם מדובר בדירה עם בריכה – מה שאפשר למצוא בעיקר באזורים מסוימים ובערים ספציפיות.

איך מוצאים דירות עם בריכה?

כיום יש יותר ויותר אנשים שגרים בבתים או בדירות שניתן להתקין בהם בריכת פיברגלס לשימוש אישי. הם יעדיפו את הפיברגלס מפני שיש לו יתרונות רבים על פני חומרי גלם אחרים שמהם אפשר לייצר בריכות שחייה פרטיות כיום. ברוב המקרים בעלי הדירה או הבית ישאירו את הבריכה בדירה ויגלמו את המחיר תמורתה במחיר הכולל. ברוב המקרים יהיה מדובר בבתים הממוקמים בשכונות או אזורים יוקרתיים ויהיו אלה בתים גדולים עם חצרות רחבות ידיים.

מתווך המכיר את שוק הדירה האלה ויש לו ניסיון במציאת דירות יוקרתיות עם בריכה צמודה יוכל להיות לעזר רב. הוא יכיר את קהל המוכרים, יידע היכן הם מפרסמים את הדירות שלהם וכך יידע בדיוק איך לעקוב אחרי פרסומים. ברגע שייתקל במודעה שעשויה להיות רלוונטית עבור הלקוח שלו הוא לא יהסס, ייצור קשר עם המוכר, יברר כמה פרטים ראשוניים ובמידה וגם אלה מתאימים – הוא מיד ייצור קשר עם הלקוח שלו וינסה לארגן מפגש בינו לבין בעל הדירה שמוכר. בדירות מסוג זה אלמנט הזמן משחק תפקיד חשוב מאד.

עבודה בצמוד למתווך דירות

כאשר הלקוח יודע שהמתווך שלו פועל ודואג לאינטרסים שלו – הוא יכול להתעסק בענייניו ולא לדאוג כל הזמן לנושא של הדירה. הוא יכול להגיע לעבודה, להמשיך את ענייני המשפחה שלו ולא לדאוג כל הזמן לחפש מודעות הקשורות למכירה של דירות. הוא יכול להיות שקט ובטוח שכשהמתווך ימצא דירה או בית שמתאימים – הוא מיד ייצור קשר ויתחיל את התהליך.

 
יצירת קשר

לפרטים צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך ולהציג לך נכסים נוספים באזור רעננה או לסייע לך במכירת הנכס שלך.

מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או בהשארת פרטים בטופס

טלפון: 073-374-4514 raananaestate@gmail.com :מייל


דילוג לתוכן