מחפשים בתים או דירות למכירה ברעננה? • Raanana Estate
לפרטים חייגו עכשיו:052-4494913

מחפשים בתים או דירות למכירה ברעננה?

על ידי ב בלוג הנדל"ן עם 0 Comments

מחפשים בתים או דירות למכירה ברעננה?

חיפוש דירות למכירה ברעננה הוא שיקול בהחלט רציני ביותר. הרי מדובר בהשקעה כספית גדולה מאוד שרובנו משלמים אותה שנים רבות (משכנתא) .

זוהי הדירה שבה אנו מתכוונים לחיות זמן רב ואף למספר שנים ולכן חשוב שנוודא שהיא מתאימה לנו .

איך בוחרים דירה? האם רק לפי איך שהדירה נראית או שיש עוד כמה דברים שאותם צריך לבדוק לעומק כאשר אנו מחפשים דירות למכירה ברעננה?

כאשר אתם מחפשים דירות או בתים למכירה ברעננה, כדאי לבדוק כמו שצריך את גודל ומספר החדרים את כיווני האוויר  את עיצוב הדירה וניצול מקסימלי של החלל הפנימי אם יש אנטנות סלולריות בסביבה ושאר סכנות בריאותיות.

כאשר מחפשים דירות ברעננה, חשוב לבדוק גם כמה קרובים בתי הספר וגני הילדים וזאת על מנת לקחת בחשבון את הסעות הילדים לבתי הספר והגנים בבוקר ובצהרים . חשוב גם לבדוק כמה  קרובה הדירה למרכז העיר , דבר אשר יקל מאוד לקניות ולסידורים השוטפים בשעות אחר הצהרים.

חשוב לציין כי לא לכל הקונים יש את אותם הצרכים יש קונים אשר מחפשים דירות ברעננה ושלהם דווקא חשוב לרכוש דירה ברעננה באזור שקט יותר ומרוחק ממרכז העיר ומקרבת מבני ציבור.

לפני חתימה על הסכם מחייב , מומלץ גם לבדוק  במחלקת הנדסה בעיריית רעננה,  את תכניות הבנייה העתידיות בסביבה הדירה אשר מעוניינים לרכוש וזאת על מנת לחסוך עגמת נפש מיותרת, אזור שנראה על פניו שקט, יכול בין רגע, להפוך לאזור בנייה רועש וגועש למשך שנים רבות.

מחפשים בתים או דירות למכירה ברעננה?
אתם מזומנים ליצור איתנו קשר, ברשותנו מאגר רחב מאוד של נכסים למכירה בכל העיר .

> צפו ברשימת הבתים והדירות להשכרה ברעננה

 

 
יצירת קשר

לפרטים צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך ולהציג לך נכסים נוספים באזור רעננה או לסייע לך במכירת הנכס שלך.

מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או בהשארת פרטים בטופס

טלפון: 073-374-4514 raananaestate@gmail.com :מייל


דילוג לתוכן